2013. január 12., szombat

"szakmai blog"

Idestova 8 éve dolgozok rendszergazdaként, de előtte is számítógépekkel foglalkoztam. Rengetegszer felmerült már bennem a gondolat, hogy indítsak egy blogot és elmeséljem benne angolul és magyarul is azokat az érdekes problémákat, amikkel szembesültem (angolul, hogy a gugli is szeressen és legalább esély legyen rá, hogy lesznek látogatóim) - és a megoldást is, amennyiben megtaláltam rá. Nem vagyok egy nagy blogger, így sosem jutottam el idáig.... Egészen mostanáig.

Úgy alakult, hogy megszűnik a munkahelyem. Több önéletrajzot is benyújtottam, egyiket a BalaBit -hez. A jelentkező form-on volt egy érdekes rovat, ahol meg kellett volna adnom a szakmai blogom címét. Nos, ez volt a végső lökés. Így most már van blogom... Igyekszem feltölteni a szívásokkal az elmúlt évekből, legalább címszavakban, mozaikszerűen, vagy linkekkel. Amennyire még emlékszem. :-) Talán 1-2 dolog majd eszembe jut...

Rendszergazdaként és rendszermérnökként főleg Linuxokkal foglalkoztam, sok mindent láttam és sok mindent csináltam is. De Windows 2k3 2k8 és Exchange 2k3 2k7 esetében sem lehetne eladni, bár újat mutatni biztos...  De most nem ilyesmivel indítok. Már tudom is, hogy mi lesz az első komoly bejegyzésem, egy olyan probléma, amivel épp a héten küzdöttem meg. Több-kevesebb sikerrel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése